logo

Lichtadviseur


Etalageverlichting
Donkere dagen, het einde van het jaar in zicht. De tijd waarin we weer Sinterklaasinkopen doen en windowshoppen bij magische kerstetalages. Toch is het steeds moeilijker om digitale shoppers van de bank te krijgen. De concurrentie van online etalages is moordend. Beleving wordt dus steeds belangrijker. Verlichting kan de sfeer in een etalage maken of kraken. Daarom zetten wij drie redenen op een rijtje om te verleiden met licht. Voor etalageverlichting geldt stopping is shopping.


Verleiden met licht
  • Etalageverlichting is de ijsbreker die je nodig hebt om meer mensen de winkel in te trekken, een exclusieve herenzaak, wist 11% meer stopping power te realiseren door de etalages in te richten met dynamische verlichting.
  • Een etalage, waar geen beweging in zit, is voorspelbaar en trekt niet de aandacht van winkelend publiek. Licht is een verborgen verleider.
  • Etalageverlichting helpt verleiden. Met slechts kleine technische aanpassingen kun je jouw etalage tot leven brengen.